Dagelijks archief: zaterdag, 30 oktober, 2010

Spannend!

Oooh ik sta momenteel op de eerste plaats met 65 stemmen! Maar de dag is nog jong in Canada, en de stembussen sluiten pas maandagochtend 7 of 8 uur Nederlandse tijd (in Canada om middernacht zondag, maar wij lopen dan nog iets van 7-8 uur achter).

Dus als je nog niet heb gestemd op mij, ga dan gauw naar deze site , scroll naar beneden en stem op de quilt Witchcraft. PhotobucketNiet iedereen is in staat om alle foto's te zien van de wedstrijdquilts, Evelien ziet ze maar tot de T op haar laptop, jammer.  Witchcraft is echt een blitse quilt, vind ik en velen meet mij, een eyecatcher die ik jaren geleden heb gemaakt op een workshop bij Fee Bricknell, leuk is-ie he. En lekker opgepimpt met spinnen, katten, glinstersteentjes, glinstergaren en een enkele vleermuis, zoals goed te zien is op de quilt van Mirjam.

Photobucketdie 2 blokken kleiner is dan mijn eerstePhotobucketen hoe meer ik naar deze quilts kijk, hoe meer zin ik er in krijg om er nog eentje te maken!PhotobucketZopje hoor je niet klagen, hij vindt alles goed, zolang hij maar mag helpen om de quilt plat te liggen, want dat is mijn geheime wapen.